MINT je nastao kao odgovor na sve manje kvalitetnog medijskog sadržaja kao i činjenicu da je savremen gledalac televiziju zamenio internetom. Osluškujući potrebe ljudi, naročito mlađe populacije, kreirali smo jedinstven medijski brend, koji će biti sve ono što televizija kao medij nije. Otuda i naziv MINT – Mi Nismo Televizija.

To je bila prvobitna ideja, iz koje je izvedena skraćenica MINT. Naravno da MINT nije televizija u bukvalnom smislu. MINT nisu vrednosti na kojima su zasnovani današnji mediji, a to je u velikom broju slučajeva politika, hronika, vesti različitih agencija koje se recikliraju i objavljuju na gotovo svim medijima. Po čemu se ti mediji razlikuju i šta ih bliže određuje kada su svi isti?

Cilj MINT-a je stvaranje kredibilnog internet medija koji svoj sadržaj zasniva na uspešnim pričama pojedinica i primerima dobre prakse iz oblasti kojima se bave. Programski sadržaj bazira se na novim idejama koje su podstaknute individualnim veštinama, znanjem i talentom.

MINT je nastao iz potrebe da objavljuje koristan, kvalitetan, informativan i edukativan sadržaj, koji je drugim medijima manje ili gotovo nije važan. Ono što je na drugim portalima skrajnuto i objavljeno negde pod kategorijom razno, ili najčešće nije objavljeno uopšte, na MINT portalu je glavna vest.

MINT sadržaj se stvara sa idejom da informiše, otvori oči, promeni ustaljene, fabrikovane modele usvajanja informacija koje su polu istinite, lažne ili potpune izmišljotine koje se plasiraju kako bi udarni naslovi pokupili što veći broj klikova.

MINT se fokusira i preispituje navike i ponašanja prosečnog čoveka u Srbiji danas. Postavlja pitanja zašto mora tako kako je trenutno i da li su promene moguće, u korist svih nas.

MINT je nastao iz čistog medijskog entuzijazma, a sada postaje prepoznatljiv izvor informacija internet generacije. Internet generacija nisu samo mladi, već i stariji ljudi koji svakodnevno koriste internet i društvene mreže.

Dobrodošli!